dimarts, 7 de juny del 2011

Nou viatge: Grècia- Turquia i Xipre


Hola! Després de tot aquest temps desaparegut, torne a activar aquest bloc de viatges.

Des del meu primer viatge en bici, que vaig voler repetir, doncs és una experiència que enganxa! I després d'haver estant pensant per quins llocs podria anar, quina ruta seguir, etc, em vaig decidir per intentar resseguir les passes d'Alexandre Magne. El que volia fer era la seva primera gran etapa de conquestes, la que li va portar fins Egipte i a la fundació d'Alexandria.

Però una cosa és la intenció que tenia, i una altra ben distinta són les meues possibilitats. Ara per ara, no em podia permetre estar tant de temps fora i, a més a més, aquesta ha estat la primavera de les revolucions àrabs, i la ruta que tenia pensada es veia molt afectada.

Així que per uns i altres motius, se m'ha quedat una escapada per Grècia, Turquia i Xipre (ojala pugui asomar-me al Líban!). Com que tinc molts pocs dies, el que faré serà sacrificar el qu pugui de la Grècia continental, per tal de pedalejar el màxim que pugui per la costa turca. Arribar a Xipre des de l'illa de Rodes (enlloc de com està marcat al plànol, arribaré a Xipre des de territori grec i m'estalviaré problemes polítics), i així a vore si puc agafar un vaixell que em porte a Beirut, encara que sigui una nit!

Aquesta vegada faré el viatge sol, amb l'única companyia de la meua bici i algun llibre. Tinc moltes ganes de marxar i perdre'm per aquelles carreteres, pobles i platges que segur trobaré!

1 comentari:

Óscar ha dit...

Molts anims Julian. Des d'Els Poblets seguirem els teus passos.
Disfruta del viatge.
Óscar.